duminică, 28 noiembrie 2010

CREDINTA - CE SA GANDIM?

Au cristalele,icoanele,crucile sa orice alte medalioane putere?Poate noi le-am facut puternice.Pentru ca daca nu am exercita noi un gand asupra lor,ele ar fi doar o bucata de lemn,cristal.Fara mine orice obiect e nefolositor.Numai mintea mea poate da un sens unui lucru.Cand CRED ca acea cruce ma va ajuta,ea ma va ajuta.Dar poate ce cineva de langa mine nu crede in ce cred eu.Se va manifesta o schimbare in viata acelei persoane?NU.Dar daca as crede ca o surubelnita este salvarea mea?Poate doar daca vreau sa scot o priza din perete,pentru ca nu e recunoscuta de nimeni ca un obiect mistic.Nu as avea MOTIVUL sa cred in acea jurubelnita.De aici trag o concluzie legata de religii:ele ne invata ce sa gandim,pentru ca mintea este foarte importanta.Fara minte,pentru un individ,Dumnezeu nu ar exista .
Stau si ma gandesc daca nu cumva lumea a inebunit.Avem tot dreptul sa legam o persoana in sanatoriu care se crede pirat,dar la scara mondiala ar trebui poate legata peste jumatate din populatia globului care crede in ceva ce nu vade,cum ar fi Dumnezeul oricarei religii.
Standardul unei minti sanatoase in ziua de azi este asa cum il stim.Dar daca ne-am elibera de ritualuri si obiecte nu ar fi mai frumos?

0 comentarii: