marți, 1 martie 2011

Rusine Protv -Lady Gaga NU A ZIS "Coarnele din fruntea mea sunt reale. Le am din nastere."

       Incep cu un link la articolul cu pricina de la ziarul online BUZZ ,care este intr-un fel o creatura a Protv.Oricum stirea a fost devorata de toate ziarele,si la toate ,sursa acestei stiri e Protv. Titlul foarte tentant sa-i dai cu clik-ul se numeste : Lady GaGa: "Coarnele din fruntea mea sunt reale. Le am din nastere." VIDEO .Si sa vedem despre ce e vorba.Au pus un embeed video de pe youtube in care Lady Gaga a dat un interviu.Adica acesta


     In acest clip se presupune ca Gaga a afirmat ce scrie in titlul in batjocora al celor de la Protv Buzz: "Coarnele din fruntea mea sunt reale. Le am din nastere." Ei bine este o mare minciuna.Cat de prost credeti voi ca este poporul roman? Acel articol a fost facut probabil pentru prostimea care nu stie engleza,pentru ca m-am uitat la tot interviul si nici nu se face referire la coarnele ei,darmite sa afirme ca s-a nascut cu ele.
     Am incercat pe site-ul Buzz sa dezmint stirea printr-un comentariu ca am vazut ca nimeni nu a observat o asa minciuna grosolana scrisa in titlu,nu pierduta pe undeva prin articol,si nu mi-au acceptat comentariul nici acum.Defapt cred ca probabil si altii au incercat acelasi lucru sa dezminta,insa le-au fost banate comentariile.Numai comentariile de"curva proasta,satana de Lady Gaga " au fost agreate.Mai mult,am cautat in toata presa internationala sa vad daca stirea aceasta este si in alte publicatii:NICAIERI.Numai acest ziar in Romania a dat aceasta "stire" ,o minciuna fabricata pentru trafic sau audienta.
     Numai romanii puteau face asa ceva.Niste fomisti care vor sa traiasca mintind oamenii. O stire neadevarata ar trebui pedepsita prin lege.Rusine Protv Buzz.Sunt cu ochii pe stirile voastre inflorite pentru audienta,insa aceasta a intrecut orice limita,pentru ca minciuna a ajuns sa fie pusa pana si in titlu.Lady Gaga a avut dreptate cand a spus ca pentru voi ne-ar trebui o mitraliera.Si cand spun asta e adevarat,din surse sigure.Ati dus o foame teribila de la moartea lui Michael Jackson incoace.Cand ati vazut-o pe Gaga la orizont ati si inceput sa va lingeti pe bot hienelor.Tipati in gura mare cand vi se pare ca presa nu este libera.Cu asa minciuni ar trebui sa fi-ti inchisi cu totii. RUSINE PROTV!

0 comentarii: