miercuri, 3 iulie 2013

Iisus a vorbit despre consumul de carne.

Din "Evanghelia Vieții perfecte"

4. Nu este scris în profeți: Luați jertfele de sânge și arderile de tot, și plecati departe cu ele? Nu mai manca carne, pentru că nu am vorbit de acest lucru părinților voștri, nici nu am le-am poruncit să facă acest lucru atunci când i-am scos din Egipt. Dar asta este ceea ce le-am poruncit:
5. Asculta glasul Meu și mergi pe căile pe care le-am poruncit voua, și veți fi poporul Meu și lucrurile vor merge bine pentru voi. Și totuși ei nu au fost atât de înclinați și nu m-au ascultat.
6. Și ce ti-a poruncit Dumnezeu, altele decât de a practica dreptatea, mila și să umbli smerit cu Dumnezeul tău? Nu este scris , la început, Dumnezeu a rânduit roadele pomilor și semințele și plantele pentru a fi hrană pentru toti oamenii?
7. Dar ei au făcut din casa de rugăciune o peșteră de tâlhari și, în loc de jertfă curată, cu tămâie, Mi-au colorat altarele cu sânge și au mâncat din carnea animalelor ucise.
8. Dar Eu vă spun: Să nu vărsați sânge nevinovat și să nu mănâncati carne. Să fii vertical, iubește mila și fă ce e drept, iar zilele tale vor rezista pe Pamant mult timp. (Cap. 33)

0 comentarii: