joi, 6 ianuarie 2011

Presa de scandal : WC-ul Umanitatii

   Poate va ganditi ca ce am sa scriu aici e corect,altii ve-ti intelege ceva si poate ve-ti lua masurile necesare.
Eu am o imaginatie bogata asa ca o sa analizez poetic o problema pe care Romania o are: Barfa nesimtita si oamenii care o rumega zilnic citind reviste de scandal.
  Imi imaginez o padure verde,linistita,cu frunze fosnaind sub picioarele mele si cu pasarele ciripind printre copacii plini de roua,intr-o dimineata racoroasa de vara.Merg pe o carare si-mi place ce vad.Dar,dupa o jumatate de ora de placere copilareasca,hoinarind prin padure,dau de o groapa urat mirositoare.Ar fi trebuit s-o ocolesc,dar curiozitatea omului de a nu trece pe langa ceva iesit din armonia care traieste,fara a nu cerceta ,m-a impins catre acel loc cu gandul de a pleca dupa aceea cat mai departe de mirosul de hoit care imi umpleau narile pana in creier.Am mers spre acel loc cu gandul ca nu cumva sa descopar un cadavru de om,si nimeni sa nu stie de el.Spaima mea a fost atat de mare cu cat ma apropiam, incat cred ca de la pulsul sangelui foarte ridicat,m-am trezit ingrozit.Visasem..
   Cam asta e imaginea pe care o am cand vad atatea reviste de scandal,ce au atat de mare tiraj prin niste articole despre NIMIC folositor: Cosmina Pasarin, tepuita in Ajunul Craciunului,Catelul Simonei Sensual, in amor cu o papusa,Doman, cumintit de o blonda,Gabi Balint a facut pe soferul pentru o verisoara,Si-a tatuat pe spate eroii din "Twilight",Andreea Bălan: "Am mare grijă de părul meu şi mă vopsesc destul de rar". Oare cum sunt oamenii astia care scriu acele articole?Oare in acele momente stau pe un WC si scriu tot ce le caca mintea? M-am uitat la topul de trafic ale site-urilor romanesti.Ce credeti? Pe primele locuri sunt cele de scandal.Acum o ora,cel mai mare trafic l-au avut Cancan si Click..Cei care scriu acele articole,au grija sa aleaga cuvintele cheie astfel incat sa iasa banul.Putem lua masuri sa-i lasam saraci asa cum merita pe masura educatiei pe care ne-o dau cei care le scriu? Nu,din pacate.Pentru ca cererea de incultura este mai mare chiar si decat oferta in Romania.

0 comentarii: